Proč máme potřebu nutit někoho k učení? Certifikáty, diplomy, zkoušky.

Kolik si toho pamatujete z autoškoly?

Já mnoho ne. A přesto řídím 18 let a nedostal jsem nikdy ani jeden bod.

Kolik si toho pamatujete z chemie, fyziky, astronomige, geologie?

Když potřebuju informaci, najdu si ji. Protože nemám neomezenou kapacitu svého mozku, a tak nemám ani potřebu učit se nazpaměť.

Učím se a hledám informace k tématům, která mne zajímají. Jsem totiž ve svých 36ti letech stále dítě. Alespoň dle některých výzkumů je mozek ADHD člověka podobný mozku šestiletého dítěte. Svou frekvencí, na které pracuje.

Ale jsou to pouze výzkumy, které jsou podložené doměnkami. Nemáme dostatek dat pro kvalitní chápání lidského mozku a lidského potenciálu.

Byli jsme svázáni školou, abychom poslouchali autority. Abychom následně pracovali pro ty, kteří mají buď dostatek odvahy, nebo ty, kteří zdědili po předcích majetek a jsou schopni jej rozvíjet.

A k tomu není třeba ani vysoká škola, ani střední škola, ale selský rozum a kupecké počty.

V současnosti vládne selský rozum a kupecké počty. Protože pro takové lidi, kteří mají odvahu a pracují na sobě, pak pracují oni matfyz vystudovaní hodní hoši.

Svoboda je základ. Osovbodit se z mentálního kolotoče – základní škola, střední škola, vysoká škola, korporace, druhá korporace, třetí korporace, důchod, smrt.

A hlavně mlčet a jít s davem. Protože jinak bych mohl přijít o práci. Ještě že já jsem již svobodný a do práce nechodím.

A bagrista teď zarábá víc, než psychosociologický učitel 🙂

Komentáře

David Strejc

V Rusku jsem nebyl, ale za svých 35 let jsem už něco viděl. Mám dvě skvělé děti, rád nosím malého v Manduce, mám diagnostikované ADHD a GAD, ale konečně žiju.